H. Dokter BV
-
- Berichten: 1027
- Lid geworden op: 14-07-2010 20:10
-
- "Hamsterboer"
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: 02-09-2009 19:06
Kun je beter een voorloper voor hebben, moet je zien wat voor gat er tussen de cabine en de trailer zit haha
Leuke bedrijvigheid Henk, mooi gemaakt
Leuke bedrijvigheid Henk, mooi gemaakt
Tom Fiidom schreef:nu al vast sorry voor deze reactieRick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
maar wat ben jij een ................................... bah
grtz..
-
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 18-07-2010 19:00
Netjes hoor, maar tikkie overdreven zo die assen........
Dolly gewoon 3as maken, met 4asser krijg je er toch geen kenteken voor. En 'n 5as breker erachter heeft geen enkele zin. Zodra de politie ziet dat je alle assen op de grond rijdt, sta je aan de kant en gaan ze even wegen.
Beter gewoon 'n 4asser erachter, met stuuras achter. Bij de mijne kan ik daar niet eens met alle assen op de grond rijden. As op het voorstuk van de breker is alleen hefas, geen stuuras.
Dolly gewoon 3as maken, met 4asser krijg je er toch geen kenteken voor. En 'n 5as breker erachter heeft geen enkele zin. Zodra de politie ziet dat je alle assen op de grond rijdt, sta je aan de kant en gaan ze even wegen.
Beter gewoon 'n 4asser erachter, met stuuras achter. Bij de mijne kan ik daar niet eens met alle assen op de grond rijden. As op het voorstuk van de breker is alleen hefas, geen stuuras.
-
- Berichten: 533
- Lid geworden op: 13-07-2010 09:46
Valt volgens mij wel mee zo overdreven is het eigelijk niet..
ten eerste zit ik al niet in NLD maar in Sweden en krijg je een 4asser wel op kenteken
Deze combinatie bestaat uit 4delen en het achterste gedeelte is eigelijk een gewoone breekchassis 2x3
Het eerste gedeelte zijn er dus 2van alleen is achter het eerste deel een dolly ingeschoven
Als je de combinatie nu deelt heb je nooit geen problemen met je aslasten en de volgende delen
--
ten eerste zit ik al niet in NLD maar in Sweden en krijg je een 4asser wel op kenteken
Deze combinatie bestaat uit 4delen en het achterste gedeelte is eigelijk een gewoone breekchassis 2x3
Het eerste gedeelte zijn er dus 2van alleen is achter het eerste deel een dolly ingeschoven
Als je de combinatie nu deelt heb je nooit geen problemen met je aslasten en de volgende delen
--
-
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 18-07-2010 19:00
Ik rij elke dag met zo'n ding. Weet heus wel hoe die samengesteld wordt. Daarom zeg ik ook al, 4as dolly krijg je niet op kenteken. En hoe jij nu rijdt, met 'n 40 ft en alles op de grond.......wat weegt dat ding dan, 50ton?! Ook al rijdt je in Zweden, realistisch is het niet. En da's zonde, want voor de rest is alles juist zo dik.
-
- "Hamsterboer"
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: 02-09-2009 19:06
Het blijft een tekening mensen..
Tom Fiidom schreef:nu al vast sorry voor deze reactieRick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
maar wat ben jij een ................................... bah
grtz..
-
- Berichten: 533
- Lid geworden op: 13-07-2010 09:46
En de R730 is dan eindelijk klaar!
Het interieur blijft zo, want er zit al een luxe soft-touch interieur in en het is een werktruck
En hier samen met zijn voorganger 8) De nieuwe R730 zal de lange afstanden doen en de 143'r blijft de korte kipperritten doen 8)
En zo was de combinatie een paar weken geleden toen hij gekocht is bij Jeffrey
En sinds vandaag ziet de combinatie er zo uit
Het interieur blijft zo, want er zit al een luxe soft-touch interieur in en het is een werktruck
En hier samen met zijn voorganger 8) De nieuwe R730 zal de lange afstanden doen en de 143'r blijft de korte kipperritten doen 8)
En zo was de combinatie een paar weken geleden toen hij gekocht is bij Jeffrey
En sinds vandaag ziet de combinatie er zo uit
-
- "The Situation"
- Berichten: 4150
- Lid geworden op: 12-07-2010 20:34
-
- Berichten: 1027
- Lid geworden op: 14-07-2010 20:10