Je vaders auto / Jouw eigen auto / Jouw werk

Maak hier zelf topics aan die nergens anders passen!
Sjoerd van Woudenberg
Berichten: 575
Lid geworden op: 15-07-2010 17:24

Bericht door Sjoerd van Woudenberg » 03-09-2012 18:16

:lol: maar is altijd handig jo c en ce weekend beunritjes ofzomet een koelerha 8)
knippertje is knippertje terug maat

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 03-09-2012 20:30

Tja wil op zich wel op zaterdag gaan rijden, kan zo aan de bak als ik wil..
Maar wil me eerst op school richten, dan zien we wel weer verder :wink:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 03-09-2012 22:23

gaat ook prima samen hoor! maar ik vind het wijs wat je doet. Als je bij je pa in het bedrijf komt en er een extra auto aanschaft wordt of gewoon gegarandeerd en goed betaald werk kan je het overwegen maar zelf vanaf de grond beginnen.. nee zou het niet zo gauw doen.

helemaal als je vwo hebt gedaan zoals jij kan je beter nog ff op school koekeloeren, als je dan chauffeur wordt heb je iig wat achter de hand. Ze hebben het ook altijd tegen mij gezegd, leer nou door als het kan, want later wordt het een stuk lastiger.
Van mn instructeurs tot chauffeurs en het thuisfront hebben het allemaal aangeraden en dat lijkt me toch redelijk betrouwbaar advies ;p

Vandaar dat ik voorlopig nog op de vrije dagen en vakanties rij en de rest gewoon naar school ga..
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Jeffrey Lieverse
"Fido Dido"
Berichten: 2455
Lid geworden op: 14-02-2010 20:12

Bericht door Jeffrey Lieverse » 03-09-2012 23:58

Gewoon lekker je uurtjes op het kinderdagverblijf vol maken, enzo links en rechts wat werken. Bevalt trouwens prima als he niet tot al telaat moet :lol:
Get money, fuck bitches en kijk uit met oversteken :hip:

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 04-09-2012 19:19

Precies wat je zegt Ruben, als je verzekerd bent van werk. Echter is niemand dat tegenwoordig meer, laat staan als je eigenrijder bent. Nee, dan zie ik mezelf eerder een handelsonderneming oprichten met transport als bijzaak :wink: Dat sluit ook aan op mijn opleiding dusja
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Kenny Bartelen
"Boertjuhhh"
Berichten: 1265
Lid geworden op: 13-07-2010 14:02

Bericht door Kenny Bartelen » 05-09-2012 19:55

wijze keus rob ik heb nu me C behaald en volgende week vrijdag voor CE afrijden hoopen dak slaag heb ik alles bnne 2 maanden behaald maar zei ook altijd at ik eigenrijder wou worden maar haast niet te doen in deze tijd

kan vaaf 1 oktober bij van oes op de auto maar begin ook sterk te twijfelen zit nu in de landbouw alles regelen en zelf rije en dat bevalt me ook erg goed toch lastig als je altijd heb gezegt van ik wil dat worden en dan bn je bijna zover en dan wil het ineens niet zo meer
Vroeger, toen de buurman nog jan hete ipv Achmed

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 05-09-2012 21:44

Klopt, het is altijd handig om een alternatief achter de hand te hebben :wink:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 06-09-2012 05:45

En toch is het juist nu de beste tijd om voor je zelf te beginnen. Werk is er altijd als je zelf maar wil!
En als het goed gaat met de economie e.d dan gaat het geld er veel sneller uit, maar in deze tijd begin je gelijk met op de kleintjes te letten.
Dus wanneer het beter gaat zul je het dan ook beter hebben.

Erwin Nierop
Berichten: 500
Lid geworden op: 25-08-2010 21:17

Bericht door Erwin Nierop » 06-09-2012 15:47

Heb je wel gelijk in Jurgen, iedereen let nu op de kleintjes. Als eigenrijder kun je als je het goed doet wel kwalitiet leveren. En als je dat voor een knappe prijs doet dan denk ik dat er wel werk zat te vinden is.
''das kicke zo'n knappe vent in de spiegel''

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 06-09-2012 17:48

Klopt helemaal! En als je met een goed bedrijfsplan naar een bank gaat willen die je meestal ook nog wel financieel steunen, zodat je niet met oud materiaal hoeft te beginnen. Alleen moet je de eerste 3 jaar wel uitkijken, want na 3 jaar komt de belastingdienst om de hoek als je te veel verdiend heb.

Plaats reactie