Café de Kamelenteen

Post hier al je creaties in freestyle formaat!
Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 31-03-2012 20:18

Die werd toch omgebouwd? Of plannen gewijzigd?
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 31-03-2012 20:54

Omgebouwd? Is de afgelope tijdje 20ftjes mee gereden, maar maar staat vaker stil dan dat die rijdt. Staat ook pas net 133.000km op!
Maar inderdaad zijn de plannen gewijzigd, deze gaat eruit en komt wat anders moois voor terug.

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 31-03-2012 21:03

Ik dacht dat die werd omgebouwd tot trekker? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 31-03-2012 21:13

Nee dat heeft nooit op de planning gestaan :P Zijn nu al te lang met een 45ft dan wil je niet met een torpedo rijden

Mathijs Jansen
"Mr. Interior"
Berichten: 1492
Lid geworden op: 02-09-2009 20:40

Bericht door Mathijs Jansen » 02-04-2012 19:04

Jurgen Marijnissen schreef:Nee dat heeft nooit op de planning gestaan :P Zijn nu al te lang met een 45ft dan wil je niet met een torpedo rijden
Ooh egt wel!
Me pa had 3 weken terug een chassis erachter toen zat er met een 45ft.
halve meter tussenruimte tussen de cabine en t kopschot!
:lol:

Dus why not haha
''Duiveltje''
Pascal de Groot schreef:De grille is bedoelt voor aanvoer voor lucht voor intercooler en radiateur, toch?
Ronald Tolner schreef:Dat is een donderse goeie opmerking!!!

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 02-04-2012 20:16

Ik zeg niet dat het niet gaat! Maar je bent een flink stuk te lang :lol:

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 07-04-2012 10:26

Zijn er nog persoontjes hiero die OSM (Online Soccer Manager) spelen?
Danny en ik zitten nu samen in 1 competitie en deze is over 2-3 dagen afgelopen.
Nu vroegen we ons af of er meer van hier dit spel spelen en dus ook mee wilden doen :lol:

Via Danny had ik al gehoord dat Jurgen interesse had mee te doen/ mee ging doen.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 07-04-2012 11:16

Euhh, 1 vraag he

Waarom speelt iemand OSM als hij niks met voetbal heeft?
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 07-04-2012 20:13

Nou dat zit namelijk zo...

Het begon allemaal 2 jaar terug ofzo, toen een paar klasgenoten vroegen of ik mee ging doen in de klassencompetitie. Dat heb ik gedaan en vond het best leuk.
Na verloop van tijd er voor een periode van een jaar mee gestopt ofzo en toen ik begin maart vernam dat Danny het speelde het weer opgepakt.

DAT.... plus het feit dat ik in spelletjes als Omerta etc. toch telkens overhoop geschoten wordt en je dan dus telkens weer nieuw account moet maken en opnieuw vanaf 0 beginnen te levelen en daar heb ik schijt aan. Dus vandaar.

En niks met voetbal.... dat klopt niet helemaal, ben niet zo zeer een fan ervan (geef mij maar F1), zal er ook zeker niet voor thuisblijven... maar ik kan best de samenvattingen kijken (FC Twente) en kan Champions Leauqe, beker, Europa leauge etc. EK, WK allemaal best waarderen en dat (die laatste 2) zijn ook wedstrijden die ik zo ga zitten kijken hoor :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 07-04-2012 21:23

Kom je 19 mei dan ook naar Elspeet naar de bekerfinale tussen Mariënheem en Lemelerveld? 8) Vandaag bereikt namelijk
Champions League, Europa League, waar hebben we het over als er ook prima amateurvoetbal is!
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Plaats reactie