Café de Kamelenteen

Post hier al je creaties in freestyle formaat!
Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 25-01-2012 21:59

godverark wat een dikke Daf, daar zou ik de loterij voor over hebben om die hier 1:50 op de plank te hebben staan ;p

thx Guido voor die foto's!
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 25-01-2012 22:00

Als de plank op de daf staat is er wat mis!
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Guido Holdijk
Berichten: 58
Lid geworden op: 18-01-2012 17:33

Bericht door Guido Holdijk » 26-01-2012 07:29

Ruben de Vries schreef:godverark wat een dikke Daf, daar zou ik de loterij voor over hebben om die hier 1:50 op de plank te hebben staan ;p

thx Guido voor die foto's!
Effe op marktplaat kijken Ruben,staan d'r 2 ofzo haha! :lol:

Eentje:
http://hobby.marktplaats.nl/modelauto-s ... &df=1&fs=1
Lichtbakkie at the top ..

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 28-01-2012 12:34

Wordt het dan toch nog winter? 8)
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Kevin v. Dieën
Berichten: 886
Lid geworden op: 12-07-2010 22:07

Bericht door Kevin v. Dieën » 28-01-2012 21:14

Rob Bruggeman schreef:Wordt het dan toch nog winter? 8)
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
:like:
Rob Bruggeman schreef:Grasmaaier staat momenteel in de schuur, wordt een ad-blue tankje op gemonteerd!

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 28-01-2012 22:23

@Rob: Jammer genoeg lieten ze op het NOS journaal bij het weer een iets langere verwachting zien (10 dagen), waarin het zaterdag al weer warmer begon te worden. Mocht dat dus kloppen, zal het komende week niet meer dan een stuiptrekking zijn van Koning Winter die probeert zijn voorspelde horrorwinter er doorheen te drukken :wink:

En als je dan nagaat, dat je nu op eind januari zit. Terwijl er vorig jaar (lees winter 2010-2011) al half november een pak sneeuw lag van vele centimeters, vrees ik dat we weinig winter meer zullen krijgen dit jaar.
Zo'n voorjaar (lees voorjaar 2011) als vorig jaar, dus dat we eind februari, maart en april de eerste hittegolven al hebben, hoeft van mij ook weer niet, maar koning winter mag wat mij betreft nu wel wegblijven.
Als hij wil komen, kom dan op tijd dus rond half december tot half januari.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Sebastiaan van der Pijl
Berichten: 583
Lid geworden op: 12-07-2010 22:18

Bericht door Sebastiaan van der Pijl » 28-01-2012 23:30

Had idd ook al gehoord dat het zaterdag al weer omhoog ging met de temp.
Als die pleuris winter niet wil komen mag die van mij weg blijven, nu hoeft het van mij niet meer.
Kom maar op met die zon en een graadje of 25 a 30, da's ook alweer een eeuwigheid geleden (zeker als je afgelopen zomer bekijkt :?).
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik?... Stop een rups in je reet!!

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 29-01-2012 12:55

Hoho Sebastiaan... je vergeet dat ene weekje halverwege oktober :lol:
Toen hebben we ook een week gehad van temperaturen van 30 graden + :lol:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 29-01-2012 13:36

In oktober? Dacht het toch niet.. zit je een maandje naast

Wat mij betreft mag het nog wel een weekje koud worden :mrgreen:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 29-01-2012 13:45

Hebben we dan ook zo'n kut september gehad?
Ik dacht namelijk dat we een periode van zeer slecht weer hadden en toen aan het einde van de maand werd het nog 1 weekje tropisch warm.
Kan maar zo zijn dat het om september ging, maar ik kan er ook maandje naast zitten (gebeurt snel als je zo'n bagger zomer als vorig jaar hebt gehad :lol: )

Aangezien ik me vaag herinner dat het ging om de 2e/3e week van de maand en in die periode in september is ook altijd de prairiekermis. Daar hadden we bagger weer waar het hele weiland is omgeploegd tot blubber dus vandaar dat ik op oktober uitkwam.
Wij hebben in die week in ieder geval nog gras gehooid, terwijl grasmaaien uberhaupt al een wonder was in die periode (veel te laat in het jaar) en dat valt met september vaak nog wel mee :shock:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Plaats reactie