Auto's
-
- "Von Bueno"
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 04-02-2010 09:42
-
- "The Situation"
- Berichten: 4150
- Lid geworden op: 12-07-2010 20:34
gast.... doe je huiswerk,Dries Bellemans schreef:zoals je jeroen al zegt , groot gelijk , zelfde met idioten die met een totaal
volledig M pakket rondrijden en dan maar een 316 hebben ...
willen maar niet kunnen ...
BMW heeft fabrieks af zelfs 316i's geleverd met een M pakket,
M is meer als alleen M3 zoals de meeste denken,
M is ook gewoon de luxery line van bmw, je hebt M-technic, wat inhoud een verbeterd/sportief onderstel en dergelijke opties.
en een M-pakket is gewoon zoals je bij een ander merk een spoilertje ofzo kan bestellen bij je auto! totally different
als je der wat meer over wilt weten lees dit maar door:
M-Cars vs. M-badged cars
There are several BMW models which BMW Motorsport made changes on, without them becoming M-Cars. This succession of styling (M-tech I, M-tech II) and performance cues came from BMW Motorsports; e.g. BMW 530i M packet or 325i M packet etc. Vehicles which have been modified by BMW Motorsport, but are not full M Cars, may feature "M" badges, whilst full M Cars will have "M" badges with the model number (e.g. "M3" or "M5"). Two exceptions would be the M Roadster and M Coupe models, both Z3, Z4 and 1-series variants, which only have an "M" badge with no number displayed on the trunk. These cars are full M Cars.
In recent years, there have been M-badged accessories available on non-M cars, usually as factory options. Examples of this include the E39 and E60 5 series sedans had optional aerodynamic packages that included strongly influenced M5 styling (for example bumpers). It is not unusual to see "standard" BMW's with "M" badges or ribbons accenting the design. The plain motorsports Badge simply stands for M-tech upgrades on the car, suspension, brakes, looks or any other mod that has been developed by the ///M division. So therefore the ///M badge should not under any circumstances be compared to the ///M+number badge (except the Z-cars, as mentioned), as they are not fully fledged M-cars, just M-equipped.
BMW has for example, had these ///M options on the regular cars since the late 1970s, which explains why some cars that carry these ///M-badges from factory.
The 2011 BMW 335is is considered an M-badged and enhanced car, although not a full M-car. The 335is has a more powerful engine than the regular 335i, plus the front bumper intake and rear exhaust manifold influenced by the M3, and an optional dual clutch transmission instead of a conventional automatic transmission. The same engine is also found in the 2012 BMW 1 Series M Coupe, which is considered a full M car.
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
E36 Power
E36 Power
-
- "Hamsterboer"
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: 02-09-2009 19:06
Geel kan gaaf zijn op vrachtwagens, op personenauto's is het gewoon foutSjors Wijnands schreef:juisstttt loop van de tijd ook nog gele mistlampen erbij halenSjoerd van Woudenberg schreef:geel=Style
Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk..
Tom Fiidom schreef:nu al vast sorry voor deze reactieRick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
maar wat ben jij een ................................... bah
grtz..
-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: 12-07-2010 23:21
-
- "Scandinavian Flyer"
- Berichten: 4274
- Lid geworden op: 03-09-2009 20:12
-
- "The Situation"
- Berichten: 4150
- Lid geworden op: 12-07-2010 20:34
gele mistlampen kan dik zijn, maar echt alles geel vind ik ook niet mooi! vriend van me heeft het op zn e36 coupe, staat opzich wel stoer, maar ik zou het zelf ook nooit gedaan hebben! maargoed zijn stijl van wagen laat het wel toe!
__________________________________________
zelf ook updates aan de bimmer:
Vandaag het andere stuur gemonteerd!
Daarbij ook meteen de wagen helemaal opnieuw uit laten lijnen, hij is nu zo goed als perfect wat betreft het sturen en de uitlijning!
ook is een stuurstang vernieuwd, en zijn alle kabeltjes,slangetjes en dingen preventief behandeld tegen weersomstandigheden en andere zaken! want ja, onderhoud = behoud zeg ik altijd maar!
VOOR:
NA:
stuurt nu weer een stuk beter & soepeler, en het stuur ligt beter in de hand dan het oude! :duim:
En nu de rest van het interieur klaar krijgen & monteren! stay tuned!
__________________________________________
zelf ook updates aan de bimmer:
Vandaag het andere stuur gemonteerd!
Daarbij ook meteen de wagen helemaal opnieuw uit laten lijnen, hij is nu zo goed als perfect wat betreft het sturen en de uitlijning!
ook is een stuurstang vernieuwd, en zijn alle kabeltjes,slangetjes en dingen preventief behandeld tegen weersomstandigheden en andere zaken! want ja, onderhoud = behoud zeg ik altijd maar!
VOOR:
NA:
stuurt nu weer een stuk beter & soepeler, en het stuur ligt beter in de hand dan het oude! :duim:
En nu de rest van het interieur klaar krijgen & monteren! stay tuned!
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
E36 Power
E36 Power
-
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 18-07-2010 22:44
-
- Berichten: 922
- Lid geworden op: 16-07-2010 14:08
-
- "Kansloze"
- Berichten: 2098
- Lid geworden op: 12-07-2010 21:17
-
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 26-09-2010 21:45
voor had die een 4spaaks nu een 3 :weird:Dries Bellemans schreef:dat vorige stuur , wat is er het verschil aan , want ik heb hetzelfde als het
laatste op de foto's maar da eerste heb ik nog nooit gezien ,
en dat armsteuntje in het midden is dat optie ? en kan je dat nog inbouw als je dat niet hebt ?
never to late with a magneet