Auto's

Maak hier zelf topics aan die nergens anders passen!
Patrick van Peenen
"Von Bueno"
Berichten: 850
Lid geworden op: 04-02-2010 09:42

Bericht door Patrick van Peenen » 20-01-2012 21:35

wouww stoer wagentje 8)
Afbeelding

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 21-01-2012 00:56

Dries Bellemans schreef:zoals je jeroen al zegt , groot gelijk , zelfde met idioten die met een totaal
volledig M pakket rondrijden en dan maar een 316 hebben ...
willen maar niet kunnen ...
gast.... doe je huiswerk,

BMW heeft fabrieks af zelfs 316i's geleverd met een M pakket,

M is meer als alleen M3 zoals de meeste denken,

M is ook gewoon de luxery line van bmw, je hebt M-technic, wat inhoud een verbeterd/sportief onderstel en dergelijke opties.
en een M-pakket is gewoon zoals je bij een ander merk een spoilertje ofzo kan bestellen bij je auto! totally different :wink:

als je der wat meer over wilt weten lees dit maar door:
M-Cars vs. M-badged cars
There are several BMW models which BMW Motorsport made changes on, without them becoming M-Cars. This succession of styling (M-tech I, M-tech II) and performance cues came from BMW Motorsports; e.g. BMW 530i M packet or 325i M packet etc. Vehicles which have been modified by BMW Motorsport, but are not full M Cars, may feature "M" badges, whilst full M Cars will have "M" badges with the model number (e.g. "M3" or "M5"). Two exceptions would be the M Roadster and M Coupe models, both Z3, Z4 and 1-series variants, which only have an "M" badge with no number displayed on the trunk. These cars are full M Cars.
In recent years, there have been M-badged accessories available on non-M cars, usually as factory options. Examples of this include the E39 and E60 5 series sedans had optional aerodynamic packages that included strongly influenced M5 styling (for example bumpers). It is not unusual to see "standard" BMW's with "M" badges or ribbons accenting the design. The plain motorsports Badge simply stands for M-tech upgrades on the car, suspension, brakes, looks or any other mod that has been developed by the ///M division. So therefore the ///M badge should not under any circumstances be compared to the ///M+number badge (except the Z-cars, as mentioned), as they are not fully fledged M-cars, just M-equipped.
BMW has for example, had these ///M options on the regular cars since the late 1970s, which explains why some cars that carry these ///M-badges from factory.
The 2011 BMW 335is is considered an M-badged and enhanced car, although not a full M-car. The 335is has a more powerful engine than the regular 335i, plus the front bumper intake and rear exhaust manifold influenced by the M3, and an optional dual clutch transmission instead of a conventional automatic transmission. The same engine is also found in the 2012 BMW 1 Series M Coupe, which is considered a full M car.
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 21-01-2012 12:30

Sjors Wijnands schreef:
Sjoerd van Woudenberg schreef:geel=Style :D
juisstttt loop van de tijd ook nog gele mistlampen erbij halen :D
Geel kan gaaf zijn op vrachtwagens, op personenauto's is het gewoon fout

Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk..
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Niek Pulinckx
Berichten: 289
Lid geworden op: 12-07-2010 23:21

Bericht door Niek Pulinckx » 21-01-2012 16:54

zeg wat je wilt, ik vind het dik 8)

Afbeelding
Scania - Vabis

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 21-01-2012 17:50

Die gele lamepn doen hier echt afbreuk aan de auto juist!
Back Down South

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 21-01-2012 18:52

gele mistlampen kan dik zijn, maar echt alles geel vind ik ook niet mooi! vriend van me heeft het op zn e36 coupe, staat opzich wel stoer, maar ik zou het zelf ook nooit gedaan hebben! maargoed zijn stijl van wagen laat het wel toe! :)
Afbeelding

__________________________________________
zelf ook updates aan de bimmer:
Vandaag het andere stuur gemonteerd!

Daarbij ook meteen de wagen helemaal opnieuw uit laten lijnen, hij is nu zo goed als perfect wat betreft het sturen en de uitlijning!
ook is een stuurstang vernieuwd, en zijn alle kabeltjes,slangetjes en dingen preventief behandeld tegen weersomstandigheden en andere zaken! want ja, onderhoud = behoud zeg ik altijd maar!

VOOR:
Afbeelding

NA:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

stuurt nu weer een stuk beter & soepeler, en het stuur ligt beter in de hand dan het oude! :duim:
En nu de rest van het interieur klaar krijgen & monteren! stay tuned!
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Dries Bellemans
Berichten: 812
Lid geworden op: 18-07-2010 22:44

Bericht door Dries Bellemans » 21-01-2012 19:31

dat vorige stuur , wat is er het verschil aan , want ik heb hetzelfde als het
laatste op de foto's maar da eerste heb ik nog nooit gezien ,

en dat armsteuntje in het midden is dat optie ? en kan je dat nog inbouw als je dat niet hebt ?
Afbeelding
- Tim™ zegt:
de 1ste slimme belg wat ik tegen kom is een fijt

Sjors Wijnands
Berichten: 922
Lid geworden op: 16-07-2010 14:08

Bericht door Sjors Wijnands » 21-01-2012 20:15

nice danny

die gele lampie in de bmw is gewoon ieder zijn eigen smaak he staat zeker gaaf
geel lampen heeft gewoon iets :wink:

---------------------------

dit is gewoon sneaky tuning standaard van buiten en onder de kap gewoon effe 870 pk hebben 8)
Afbeelding
retailcrew.nl

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 21-01-2012 22:41

Nouja 9,5 van de 10 auto´s verdient ook wel een plaats in de pers jesus!
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Robert Joosse
Berichten: 424
Lid geworden op: 26-09-2010 21:45

Bericht door Robert Joosse » 22-01-2012 10:43

Dries Bellemans schreef:dat vorige stuur , wat is er het verschil aan , want ik heb hetzelfde als het
laatste op de foto's maar da eerste heb ik nog nooit gezien ,

en dat armsteuntje in het midden is dat optie ? en kan je dat nog inbouw als je dat niet hebt ?
voor had die een 4spaaks nu een 3 :weird:
never to late with a magneet

Plaats reactie