[INFO] Truckshow Liessel

Waar is wat wanneer te doen? Post het hier.
Gast

Bericht door Gast » 11-08-2010 23:30

Valt wel mee, hangt een walkingfloor achter :wink: De andere 4 auto's met mestank moeten rijden. Vandaar dat ik ook de reserve auto mee moet nemen met 1 150 000km.
Volgend jaar gaat het beter worden als ze hun nieuwe mesttank klaar hebben. (Eigen ontwerp, eigen bouw bij Bax en als het een beetje meezit de ligste variant die er te krijgen is. Aangezien het weegsysteem al 500kg lichter is en nog een hoop extra dingen en evengoed sterk) 8)

Kees den Butter
Berichten: 464
Lid geworden op: 13-07-2010 17:28

Bericht door Kees den Butter » 12-08-2010 00:54

Jan Schram schreef:Valt wel mee, hangt een walkingfloor achter :wink: De andere 4 auto's met mestank moeten rijden. Vandaar dat ik ook de reserve auto mee moet nemen met 1 150 000km.
Volgend jaar gaat het beter worden als ze hun nieuwe mesttank klaar hebben. (Eigen ontwerp, eigen bouw bij Bax en als het een beetje meezit de ligste variant die er te krijgen is. Aangezien het weegsysteem al 500kg lichter is en nog een hoop extra dingen en evengoed sterk) 8)
van welk merk is dat weegsysteem :?
people can judge things they don't understand

Glenn Sieswerda
Berichten: 4472
Lid geworden op: 13-07-2010 18:34

Bericht door Glenn Sieswerda » 12-08-2010 18:21

Jan Schram schreef:Aanwezig met de miljonair van Bax, met lading (een uit limburg, belgisch limburg en een brabander :P )
Waaronder 110 kg van mezelf :lol:
Proud Member Of The JB Group!
Barman schreef:
Drunk To Get Drink To Get Drunk!

Tom Fidom
Berichten: 2664
Lid geworden op: 03-09-2009 16:29

Bericht door Tom Fidom » 12-08-2010 18:31

Was er maandag nog wel te vinden ;) maar nee met de truckshow niet aanwezig.!
Kreigh nou tandjess

Gast

Bericht door Gast » 12-08-2010 23:20

Kees den Butter schreef:
Jan Schram schreef:Valt wel mee, hangt een walkingfloor achter :wink: De andere 4 auto's met mestank moeten rijden. Vandaar dat ik ook de reserve auto mee moet nemen met 1 150 000km.
Volgend jaar gaat het beter worden als ze hun nieuwe mesttank klaar hebben. (Eigen ontwerp, eigen bouw bij Bax en als het een beetje meezit de ligste variant die er te krijgen is. Aangezien het weegsysteem al 500kg lichter is en nog een hoop extra dingen en evengoed sterk) 8)
van welk merk is dat weegsysteem :?
Geen idee van waar de spullen van zijn, zijn ze nog aan het ontwikkelen, testen ivm afwijkingen of iets dergelijks bv. Zijn in contact gekomen met een paar engelsen en hebben dat na hun opgestuurd. (ik weet wel hoe het ongeveer werkt grofweg mja ga het niet zomaar op het net zeggen :P ) Is iedergevel te hopen dat ze het goedkeuren als het werkt want dan is er een grote markt voor en dus eurlings voor Bax en de engelsen. Omdat je met mest altijd te zwaar bent dus 500kg nogal veel is.

Denken sommige misschien hier wat een zever dit of dat een simpel transportbedrijfje die dat ff gaat doen. Ma de toekomstig schoonzoon heeft iets van werktuigbouwkunde op HBO gedaan en de zoon is ook monteur ma weet niet precies wat voor opleiding dus er zit wel wat kennis.
Zijn als het goed is ongeveer begonnen met bouwen, na alles te hebben uitgetekend enz

Gast

Bericht door Gast » 12-08-2010 23:21

Glenn Sieswerda schreef:
Jan Schram schreef:Aanwezig met de miljonair van Bax, met lading (een uit limburg, belgisch limburg en een brabander :P )
Waaronder 110 kg van mezelf :lol:
En 120kg als liessel om is, ma als het goed is 3 lege kratten bier, en geen broodjes enz meer.

Glenn Sieswerda
Berichten: 4472
Lid geworden op: 13-07-2010 18:34

Bericht door Glenn Sieswerda » 12-08-2010 23:48

:lol: Zou je denken? denk dat rik me wat voor doet :lol:
Proud Member Of The JB Group!
Barman schreef:
Drunk To Get Drink To Get Drunk!

Gast

Bericht door Gast » 16-08-2010 00:12

Wat doet ie je voor?? En word wel ohke met 2 oude FHs bij elkaar en Rik neemt nog 3 wazige mee :lol:

Plaats reactie