Transportnieuws

Maak hier zelf topics aan die nergens anders passen!
Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 10-09-2010 15:26

Jan Schram schreef:
Stefan Lugtenberg schreef:Inderdaad... Jan heeft zichzelf ook al een keer vastgereden, dus dergelijke fouten kunnen er maar zo bij :lol: :twisted:
Indd het hoort er gewoon bij Stefan, schijnbaar zou jij je ervoor schamen anders zou je het niet terug na voren halen :wink: Ik geef er iedergeval niks om want het gros wat hier zit was er niet eens gedraaid dus weg gekomen na het lostrekken :twisted:
Wat kun je toch heerlijk happen op een geintje :lol:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Gast

Bericht door Gast » 11-09-2010 06:51

Mijn reactie is minstens zo grappig als die van jou, al is het wel erg slechte humor :P

Kees den Butter
Berichten: 464
Lid geworden op: 13-07-2010 17:28

Bericht door Kees den Butter » 14-10-2010 19:57

people can judge things they don't understand

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 14-10-2010 20:14

Ik had het artikel toen straks al gelezen.

Heerlijk die reacties op spitsnieuws altijd :lol:
Altijd fijn om te zien hoe ze niet serieus op het onderwerp in gaan, of de spitsredactie afblaffen over spelfaudten :lol:

Ook de artikelen zijn altijd fijn geschreven:
Wat de precieze beweegredenen van de onverlaten zijn geweest is nog niet bekend, maar het zou kunnen dat ze niet van garnalen houden.
Toch fijn geschreven.

Ik kijk eigenlijk alleen al op spitsnieuws voor de reacties :lol:



Maar even serieus verder op het bericht:
Het scheelt dat de varkens en koeien etc. geen, tot vrij weinig, schade oplopen (levend wel te verstaan) als je ze enkel met diesel overgooit, anders waren deze garnalenvissers (lees de reacties, zoek naar een qoute van RTV NH) al lang niet meer zo origineeel geweest.

Toch spijtig dat men op zo'n manier duidelijk moet maken dat het anders moet.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 14-10-2010 20:44

omg die laatste zin ook: ''het kan zijn dat ze niet van garnalen houden'' :lol:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 24-01-2011 20:34

Niet zozeer vanwege het artikel dat ik het plaats, maar vond de titel wel leuk :P

Vishandel in zee met Mercedes

Vissersbedrijf Parlevliet & Van Der Plas, eigenaar van Ouwehand Visverwerking, heeft onlangs zes nieuwe Mercedes-trucks in gebruik genomen.

Parlevliet en Van Der Plas heeft de distributie van haar visproducten in eigen hand genomen, en daar had het bedrijf goeie trucks voor nodig. Afgelopen jaar werden daarom vijf opvallende Actros-motorwagens besteld, met 460 pk en een hefbare sleepas.

Ook werd een lichte Atego besteld en samen met de Actrossen afgeleverd. De wagens hebben een koelopbouw van Van Eck, die prachtig beletterd is. Aan de keuze voor Mercedes-Benz lag het lage brandstofverbruik ten grondslag, zo laat Mercedes weten in een persbericht. Ook de schone motoren en de service van de dealer worden geroemd.
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 01-02-2011 21:58

www.iepieleaks.nl :P
©Iep van der Meer
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 01-02-2011 22:16

Ik zeg Kassa!! (helaas):
http://www.transport-online.nl/site/tra ... ?news=7931
Vrachtwagen met lading koper gestolen
Geschreven door Transport Online op 31.01.2011, 14:40

WOERDEN - Dieven stalen tussen zondagavond 30 januari en maandagochtend 31 januari bij een bedrijf aan de Kromwijk een vrachtwagencombinatie met een grote partij koper. De politie roept getuigen en mensen die de vrachtwagencombinatie na de diefstal hebben gezien of weten waar die is, op zich te melden.

Een medewerker van het bedrijf aan de Kromwijk ontdekte op maandagochtend 31 januari om 04:00 uur dat er is ingebroken. Er is een vrachtwagen met oplegger uit het bedrijf gestolen. De inbraak moest zijn gepleegd tussen zondagavond 22:00 uur en maandagochtend 04:00 uur. In de vrachtwagen lag een partij koper van meer dan twintigduizend kilo.





Beschrijving
De vrachtwagen betreft een combinatie van trekker met oplegger. De trekker met het kenteken BV-FJ-62 is een witte Volvo FH met aan beide kanten blauwe horizontale strepen boven elkaar. De oplegger is een grijze Knapen K200 (gesloten model) met het kenteken OK-24-PX. De oplegger heeft aan beide zijden één blauwe horizontale streep. Op de achterdeuren staat de bedrijfsnaam (Pijper Transport Woerden). De getoonde foto betreft de gestolen trekker met oplegger.

Oproep
De politie vraagt getuigen van de inbraak en mensen die de trekker met oplegger na zondagavond 30 januari hebben zien rijden, contact op te nemen met de recherche van district Rijn & Venen. Het telefoonnummer is 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Tom Fidom
Berichten: 2664
Lid geworden op: 03-09-2009 16:29

Bericht door Tom Fidom » 01-02-2011 22:20

ik wacht net zolang tot dat er een beloning wordt gegeven door iemand met een tip.
want hij stond hier in de buurt op 1 van die dagen. 8)
Kreigh nou tandjess

Tom Fidom
Berichten: 2664
Lid geworden op: 03-09-2009 16:29

Bericht door Tom Fidom » 01-02-2011 22:25

oke voor dat dit helemaal uit de hand gaat lopen ik heb hem niet gezien. anders had ik idd als goed mens echt wel direct gebeld.
en dan wel met het bedrijf direct.
als het via de politie moet wordt het toch allemaal niets. :lol:
Kreigh nou tandjess

Plaats reactie