Wat vinden we hiervan?

Maak hier zelf topics aan die nergens anders passen!
Plaats reactie
Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Wat vinden we hiervan?

Bericht door Tim van Anrooy » 24-10-2011 21:20

Bejaarde (86) steekt inbreker (17) dood VOORHOUT -
In het Belgische Voorhout is zondag een 17-jarige inbreker
om het leven gekomen. De jongen wilde een bejaard echtpaar
overvallen, maar werd door de 86-jarige bewoner doodgestoken.


Roger Verheyen (86) stond zondag even voor één uur plots oog in oog met de 17-jarige Ilyas El-Hassami. De jonge inbreker bedreigde hem met een schroevendraaier en eiste geld. De bejaarde man was echter niet van plan daar gehoor aan te geven. Hij pakte een mes en stak El-Hassami in zijn keel, zo meldt Het Laatste Nieuws. De jongen vluchtte hevig bloedend de straat op en overleed daar aan zijn verwondingen.

De politie beschouwt de steekpartij als zelfverdediging en heeft Verheyen niet aanhouden. Dit tot woede van allochtone jongeren uit de wijk, die zondagavond de straat opgingen om te protesteren tegen die beslissing. De man en zijn 82-jarige vrouw moesten door de politie in veiligheid worden gebracht. Het was dit jaar al de vijfde keer dat het echtpaar werd overvallen.
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 24-10-2011 21:21

En terrecht, vieze nutte kut aap, moet met ze poten van andermans spullen blijven, En dat die kut allochtonen boos zijn intresseert me geen zak, dat ze die ook maar vastbinden en verbranden, vieze nutte apen, Dieven zijn het stuk voor stuk!
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 24-10-2011 21:22

Wat kun je hier van vinden? Zo hoort het toch ook, niet omdat het een buitenlander is maar anders word er toch niks aan gedaan..

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 24-10-2011 21:31

Ja precies, gelijk opruimen dat volk, Wist ik nu maar wie het graf van mijn moeder heb gesloop, mag die naast de marokaan komen te liggen 8)
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Dries Bellemans
Berichten: 812
Lid geworden op: 18-07-2010 22:44

Bericht door Dries Bellemans » 24-10-2011 21:56

gaat alleen erger worden jongens , ik ken maar 1 goede allochtoon en das
een dooie , moet er totaal niets van weten van dat volkje ...
Afbeelding
- Tim™ zegt:
de 1ste slimme belg wat ik tegen kom is een fijt

Mark Haveman
Berichten: 1358
Lid geworden op: 12-07-2010 21:59

Bericht door Mark Haveman » 24-10-2011 22:02

Beetje vergaande vorm van zelfverdediging wel, mjah 5e keer overvallen..
Om nou meteen in de keel te steken tsjah. ;p
"Kin nait, bestoat nait"

Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 24-10-2011 22:30

Jah zo zouden ze het wel afleren natuurlijk.

Natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat ie dat niet had mogen doen, en dat ie die inbreker had moeten overdragen aan de politie ofzo, maar vervolgens zegt de rechter dan 3 maanden cel en dan is het ook weer niet goed?

opkomen voor je eigen spullen, en helemaal als het de vijfde keer is, vind ik niets meer dan een dikke terechte!
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 24-10-2011 22:48

Gevalletje zelfverdediging lijkt mij toch gewoon?
Zoals al wordt gezegd, je hoort van andermans spullen af te blijven.
En of het nu een allochtoon of autochtoon is, maakt geen verschil mijns inziens.

Oke, je kunt je afvragen of je rechtstreeks in de keel moest steken. Er zijn andere plekken in het lichaam, waar je iemand ook mee kunt neersteken en de dader niet overlijd.
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar ik zie het nu nog gebeuren, dat de bejaarde man uiteindelijk de pineut wordt en doodslag of misschien zelfs moord ten laste krijgt en dat lijkt mij ook niet wat zijn bedoeling was. Hij wilde gewoon zijn eigen (en spullen) verdedigen met voor de dader een noodlottig einde.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Jurgen Marijnissen
Berichten: 305
Lid geworden op: 17-07-2010 16:08

Bericht door Jurgen Marijnissen » 24-10-2011 22:50

Stefan Lugtenberg schreef: Niet om de moraalridder uit te hangen, maar ik zie het nu nog gebeuren, dat de bejaarde man uiteindelijk de pineut wordt en doodslag of misschien zelfs moord ten laste krijgt en dat lijkt mij ook niet wat zijn bedoeling was. Hij wilde gewoon zijn eigen (en spullen) verdedigen met voor de dader een noodlottig einde.
Hier in Nederland had die dus allang vast gezeten.. :?

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 24-10-2011 23:00

Dat bedoel ik, ik kan niet voorstellen dat deze bejaarde man bewust uit was op het doden van de dader. Daar is hij veel te oud voor.
Het leven van deze bejaarde is nu ook verpest.

Is het niet door justitie die het nodige gaat ondernemen tegen de man, dan zijn het wel de nabestaanden die hem nu constant zullen lastigvallen etc. :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Plaats reactie