OpenTTD

Maak hier zelf topics aan die nergens anders passen!
Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 30-04-2012 20:58

In die momenten dat je geen zin hebt in Xboxen, dan moet je wat anders.
Daarom sinds kort OpenTTD weer afgestoft.

Status:
Megalevel zwei punkt nul

Afbeelding
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 03-05-2012 20:11

Kleine proefopstelling, dit zit niet letterlijk in mijn megalevel 2.0, maar wel een variatie op.
Dit is gewoon een probeersel, om te kijken of het mogelijk is en of er uitbreidingsmogelijkheden in zitten.
Afbeelding
2-Baans-Treinen.
Bovenlaag is treinen die vol zijn richting eindstation.
Onderlaag is treinen die nieuwe lading gaan ophalen op begin station.

Het principe:
Neem de begane grond, graaf kuilen en maak bulten.
Verbind die met tunnels en bruggen en succes 8)
Vergeet trouwens niet, om de bruggen en tunnels kort te houden en seinen er tussen te plaatsen. Langere tunnels + Bruggen zijn ten eerste veel duurder en ten tweede zorgen voor een mindere doorstroming (treinen zijn langer op 1 baanvak bezig waardoor er gewacht op elkaar moet worden :wink:

Dit alles zal echter wel prijzig zijn, dus zonder cheats niet te realiseren vrees ik. :lol:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Leon Rook
Berichten: 326
Lid geworden op: 23-05-2011 13:48

Bericht door Leon Rook » 23-05-2012 21:18

zullen we, zoals besproken op msn, multiplayer doen? :)
Jajajazeker!

Plaats reactie