Sjors Wijnands schreef:hoezo laag
[Filmpje]
1 ding, ik vind het best stoer om te zien, maar nu is even met bumper er op, ik zweer dat die er niet eens op past, en mocht dat wel passen ligt hij er binnen 5 meter af en heb hij de boel naar de klote gereden.
Natuurlijk houd ik ook van laag wat ik al eerder zei mijn Astra is ook 60mm verlaagd, en daar mee is hij al één van de laagste Astra's F van Nederland.
Er zit nu 15" 8J onder maar zit toch sterk te denken om naar 17" 8,5J tegaan.
Met normaal rijden heb ik helemaal geen probleem, maar bij mij in de wijk is het gewoon drama, daar ligt gewoon straatwerk, nou ja gewoon...
De Atlantische Oceaan met golven van 12m is er nog vlak bij vergeleken
Dus vandaar waarschijnlijk de overstap naar 17" dan heb ik net wat meer bodem speling.
Dus om er een stelling van te maken.
Ik vind verlagen leuk/mooi, je hebt beter contact met de weg en voelt beter wat je auto doet.
waarom je het over het algemeen doet is voor de uitstraling van je auto.
@ Danny:
Als je toch wat roest weg gaat werken zou ik toch overwegen om uit te rollen, al zou het dan meer om het zicht/de uitstraning gaan.
Wat ik zou doen als ik jou was is het volgende:
(hoop dat je het een beetje begrijpt)
Ik zou dus alleen het felsrandje naar buiten rollen zodat het mee loopt met de ronding van je wielkast/spatscherm, op die manier oogt het allemaak ook een stuk dikker.
Wat je met uitrollen wel goed moet doen is met een verfbrander je lak goed verwarmen (niet te warm zodat het gaat bladderen) op deze manier word je lak wat flexibel en heb je minder kans dat je lak scheurt.
Maar als je toch al aangeeft wat aan roest weg te willen halen kan je eventuele scheurtjes gelijk mee over laten spuiten.
Ook nog even 2 foto's van het verschil met die felsrand om rollen wat op de voor schermen vooral goed te zien is.
Uitgerold:
De Kadett Turbo van m'n maatje, nu inmiddels een grote verbouwing achter de rug, is nu een middenmotor (blok achter de voorstoelen met 500+ PK)
Standaard:
Mijn oude Kadett GSI, niet te verwarren met die hier boven