Nieuwe admin gezocht!

Hier vind je algemene onderwerpen.
Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Nieuwe admin gezocht!

Bericht door Rob Bruggeman » 04-10-2011 19:43

Beste Herren,

Ik heb besloten te kappen met mijn werkzaamheden als beheerder van dit forum.
Ik ben niet meer zo gemotiveerd, mede door de terugloop wat het tekenen betreft. Daarnaast denk ik dat een beetje vernieuwing op z'n tijd geen kwaad kan.

Daarom lijkt het me verstandig dat er een vervanger komt.
Wat mij betreft mogen jullie zelf een nieuwe beheerder regelen, jullie zitten immers ook al een hele tijd op het forum.

Ik denk dat het vestandig is om in dit topic te discussiëren over de nieuwe beheerder. We kennen elkaar inmiddels vrij goed, dus ik neem aan dat dit geen problemen op zal leveren.

Mocht je je kandidaat willen stellen, denk er dan wel aan dat je verantwoordelijk bent voor het uitvoeren van enkele taken.
Hierbij kun je onder andere denken aan het toelaten/verwijderen van nieuwe leden en het uitdelen van gebruikersrechten.
Uiteraard zal ik alles van het beheerderspaneel uitleggen aan degene die dan het forum gaat leiden.


Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de leuke sfeer die hier vrijwel altijd gehangen heeft!
Ik ga het tekenen ook op een lager pitje zetten, zodat ik tijd heb om me bezig te houden met een nieuw 'project', samen met dhr. Tolner.
Dit houden we nu nog even geheim, maar als alles naar wens verloopt, zullen jullie daar naar verloop van tijd wel van op de hoogte gesteld worden.

Groeten Rob
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Dieter Caus
Berichten: 478
Lid geworden op: 12-07-2010 23:43

Bericht door Dieter Caus » 04-10-2011 19:45

Da's een grote stap "muisklik" , aan de opvolger al veel geluk , ik denk dat er veel tijd in kruipt , en da heb ik niet maar niemand op het forum denk ik .
Danny vd Walle schreef:Rather a Realride on Airride, then a Stickerride on standard Height!

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 04-10-2011 19:49

Ten eerste,

Zeer jammer dat je moet stoppen, maar ik vind dat dit idd je eigen beslissing is, en alleen jij kan die maken, en weet als beste wat goed is in deze situatie. Iniedergeval veel succes met je verdere projecten! en hopelijk zo nu en dan nog is een mooie creatie :D

zoals ik al zei,

ben bereid je taken over te nemen,


voor tekenen heb ik op het moment weinig tijd, maar ik ben bijna dagelijks actief, kijk altijd wel even rond op het forum,

ben hier ook al sinds vrijwel het begin mod, ken mn weg op het forum,
ook in het admin gedeelte, aangezien ik al vaker admin ben geweest op andere fora.

+ kan ik je verzekeren dat ik volwassen genoeg ben om forumzaken & persoonlijke zaken gescheiden te houden wat betreft werkzaamheden (dus geen onrecht)

Maargoed ik weet niet hoe de rest hier tegenoverstaat! :wink:
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 04-10-2011 19:52

Rob, jammer dat je stopt maar het gaat je goed met de plannen.

Wat betreft de rest. Ik denk dat Danny wel een aardige opvolger kan worden. Voor de rest, eerst maar eens afwachten wat de anderen opgeven als personen :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Dieter Caus
Berichten: 478
Lid geworden op: 12-07-2010 23:43

Bericht door Dieter Caus » 04-10-2011 19:52

ik ben voor Danny :wink: :D
Danny vd Walle schreef:Rather a Realride on Airride, then a Stickerride on standard Height!

Jeffrey Verbeek
Berichten: 3552
Lid geworden op: 16-07-2010 12:25

Bericht door Jeffrey Verbeek » 04-10-2011 20:13

Ik vind Danny denk ook wel geschikt daarvoor omdat ie hem ook geregelt nog online zie,en tevens zou ik ook best beheerder willen worden maar,ik weet heel niet hoe het werkt enzo dus omdan meteen beheerder te worden is ook wat :P

Simon Huys
"Truckdriver"
Berichten: 2262
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Simon Huys » 04-10-2011 20:14

Ben ook voor onze goede Danny :wink: :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
"truckdriver"

Kevin v. Dieën
Berichten: 886
Lid geworden op: 12-07-2010 22:07

Bericht door Kevin v. Dieën » 05-10-2011 10:34

ik ga mee in de jongens hier boven en ik zie danny ook veel online dus ik stem ook voor danny
Rob Bruggeman schreef:Grasmaaier staat momenteel in de schuur, wordt een ad-blue tankje op gemonteerd!

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 05-10-2011 10:49

Ik leg me er bij deze ook bij neer!
Back Down South

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 05-10-2011 11:03

Ik stel ruben de vries, nick rorijs, en tim van anrooy kandidaat 8) :lol:
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Plaats reactie