Beoordeling Truckdrawings II

Hier vind je algemene onderwerpen.
Sebastiaan van der Pijl
Berichten: 583
Lid geworden op: 12-07-2010 22:18

Bericht door Sebastiaan van der Pijl » 05-06-2011 23:49

Jij ben idd net wat jaartjes ouder als ik he Erik, vormen we toch een beetje de ouwelullen club hier op TD :P
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik?... Stop een rups in je reet!!

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 06-06-2011 00:27

Tom Fidom schreef:
het team is aanwezig maar je merkt er weinig van.! ( positief hoor ;) )
dat is maar goed ook, zijn ze te weinig aanwezig wordt het een zooitje,

zijn ze overduidelijk aanwezig in hun rol als mod/admin zijnde, krijg je het v8power effect, en is er binne no-time een haat&heit relatie tussen het team en de gewone gebruiker! :)
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Kevin v. Dieën
Berichten: 886
Lid geworden op: 12-07-2010 22:07

Bericht door Kevin v. Dieën » 06-06-2011 10:48

bovenste gestemd

vind het team gewoon super goed en ze laten het goed draaien
alleen misschien een keer wat vers bloed zou misschien wel niet verkeerd zijn
Rob Bruggeman schreef:Grasmaaier staat momenteel in de schuur, wordt een ad-blue tankje op gemonteerd!

Mathijs Jansen
"Mr. Interior"
Berichten: 1492
Lid geworden op: 02-09-2009 20:40

Bericht door Mathijs Jansen » 06-06-2011 12:03

Rob Bruggeman schreef:Ik denk vooral dat er weer discussies gaan oplaaien als je nieuw talent binnen zou halen. Ik denk dat je gelijk hebt Stefan, wat betreft die 'stormloop'.
Als er één mag, dan willen er meer natuurlijk.

Daarnaast heeft het freestyle tekenen een hele dikke deuk opgelopen door de jaren heen. Ik ben van mening dat we het zo moeten houden zoals het nu is, met af en toe wellicht een nieuw persoon.
Zo denk ik er dus ook over!
Ik denk als je eens in de zoveel tijd een ''nieuwe'' erbij haalt,
dat het best wel leuk kan zijn voor de afwisseling!

Maar ik ben ook van mening dat sommige jongens,
die bijv. op Dutchpttm of Dutchstyle hebben gezeten, en dus voor D1 en D2 kwamen.
Er best weer bij mogen, afhankelijk van de manier waarop ze de vorige keer zijn vertrokken!

Want bij JSBS zaten toen ook wel jongens erbij,
die nu dus niet meer op het forum kunnen...
Een daarvan is bijv. Maarten Klok,
nooit problemen met die jongen gehad,
hij tekent nu met veroudert spul zoals het J&N pakket dat alweer 3 jaar oud is :lol:
Maar dat is allemaal spul dat iig niet gejat is!
''Duiveltje''
Pascal de Groot schreef:De grille is bedoelt voor aanvoer voor lucht voor intercooler en radiateur, toch?
Ronald Tolner schreef:Dat is een donderse goeie opmerking!!!

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 06-06-2011 18:24

Stefan Lugtenberg schreef:
Ronald Tolner schreef:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je niet meer in de groep zit Stefan. Je laat je amper horen en zo krijg je in feite een stuk minder mee van wat er speelt binnen en buiten het forum.
Niet aanvallend bedoeld, maar leg mij eens uit wat je hier precies mee bedoeld?
- Het feit dat ik weinig teken?
- Het feit dat ik amper in topics reageer, omdat ik graag meer probeer te zeggen, dan enkel 'Nice' of 'Vet'?

Want aan café postings of overige topics etc. kan het niet liggen, want daar ben ik nog aardig betrokken. Bovendien is er het 1 en ander aan het tekenen, enkel zit ik ook met de tijd
Zeg het, misschien kan ik er wat aan veranderen?
Wij zeggen dat toch ook niet alleen. En als het nice is , dan mag je dat ook best laten weten vind ik. Niet alleen als er iets fout is moet het gezegd worden. Anders lijkt het enkel alsof je de negatieve dingen ziet.

Ik ga er verder geen flauwe linkse grappen over maken want heb ook altijd wel gezellige tijd met jou gehad. Maar dat idee heb ik gewoon een beetje dat je vaak alleen laat zien in topic als er iets op te merken valt. En dat vind ik niet de kenmerk van een hechte groep.


Verder ben ik het helemaal met je eens Peenen. Ik vind het gewoon een super clubje hierzo. Heel erg gek dat uit zoiets virtueels toch leuke dingen opbloeien. En dan ben ik niet Gay-getint :lol:
Back Down South

Glenn Sieswerda
Berichten: 4472
Lid geworden op: 13-07-2010 18:34

Bericht door Glenn Sieswerda » 06-06-2011 18:56

Mathijs Jansen schreef:
Rob Bruggeman schreef:Ik denk vooral dat er weer discussies gaan oplaaien als je nieuw talent binnen zou halen. Ik denk dat je gelijk hebt Stefan, wat betreft die 'stormloop'.
Als er één mag, dan willen er meer natuurlijk.

Daarnaast heeft het freestyle tekenen een hele dikke deuk opgelopen door de jaren heen. Ik ben van mening dat we het zo moeten houden zoals het nu is, met af en toe wellicht een nieuw persoon.
Zo denk ik er dus ook over!
Ik denk als je eens in de zoveel tijd een ''nieuwe'' erbij haalt,
dat het best wel leuk kan zijn voor de afwisseling!

Maar ik ben ook van mening dat sommige jongens,
die bijv. op Dutchpttm of Dutchstyle hebben gezeten, en dus voor D1 en D2 kwamen.
Er best weer bij mogen, afhankelijk van de manier waarop ze de vorige keer zijn vertrokken!

Want bij JSBS zaten toen ook wel jongens erbij,
die nu dus niet meer op het forum kunnen...
Een daarvan is bijv. Maarten Klok,
nooit problemen met die jongen gehad,
hij tekent nu met veroudert spul zoals het J&N pakket dat alweer 3 jaar oud is :lol:
Maar dat is allemaal spul dat iig niet gejat is!
deze mening deel ik volkomen! :D
Proud Member Of The JB Group!
Barman schreef:
Drunk To Get Drink To Get Drunk!

Fabian Augustijn
Berichten: 728
Lid geworden op: 03-09-2009 20:51

Bericht door Fabian Augustijn » 06-06-2011 22:03

Ik ook op de bovenste! Tjah.. Ook wij hebben de kans gekregen. :lol:
Enhee langzaam nieuwe leden zal geen kwaad doen denk ik.
Ookal is er in het verleden veel gebeurt. Met forum's gehacked..
(hier zitten wel mensen die het zich nog kunnen herrineren)

Maar dat is verleden tijd. Ik vind het tijd voor een nieuwe start mischien!. :wink:

en idd Maarten klok.. Die vroeg een tijdje geleden ook nog aan mij of hij
zich nog aan kon melden. Ik zei: jah probeer het maar. Mjaa blijkbaar toch niet toegelaten. en zoals Matthijs zei: het is een goede jongen geen problemen met die kerol!
Rob Bruggeman schreef:Dat is een overbodige reactie, dat stond van te voren al vast

Plaats reactie