Beoordeling Truckdrawings II

Hier vind je algemene onderwerpen.
Simon Huys
"Truckdriver"
Berichten: 2262
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Simon Huys » 05-06-2011 19:58

Op het bovenste gestemd :wink:
vind het een zeer leuke en gezellig groep :P
waarbij de mods en de rest heel goed hun best doen :good:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
"truckdriver"

Pascal de Groot
Berichten: 1370
Lid geworden op: 16-07-2010 21:32

Bericht door Pascal de Groot » 05-06-2011 20:32

Ook op bovenste gestemt :)
Maar merk wel dat het steeds rustiger word hier :wink:
| ( • )( • ) | -- / ( • )( • ) \ -- ( (•)(•) ) -- | (•) | -- |•||•|

Sjoerd van Woudenberg
Berichten: 575
Lid geworden op: 15-07-2010 17:24

Bericht door Sjoerd van Woudenberg » 05-06-2011 20:45

boven :D
en idd wat danny zegt ooit andere toelaten
maar veders loopt het hier goed 8)
knippertje is knippertje terug maat

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 05-06-2011 20:59

Ik heb voldoende gestemd. Meer omdat ik het NET niet goed vind, exacte reden weet ik er niet voor, maar het is meer dan voldoende... Ik zit er meer tussen in te zweven. Om het dan enigzins save aan te houden, kies ik dus voor de laagste van de 2.

Over nieuwe leden. Ik ben altijd voor nieuw talent, echter, ik denk dat als je op den duur weer gaat beginnen (en je ook zeker weet dat je dan een goede binnenhaalt) er weer een hele stormloop gaat komen van leden die allemaal een poging willen wagen. Je zal het zicht weer kwijtraken over de gehele situatie en je krijgt weer het D1-D2 principe.
D2 heeft destijds zeker een aantal talenten opgeleverd, maar ik denk dat een 2e ronde hiermee, weinig zal gaan opleveren.

Mede vanwege het feit, dat Freestyle niet meer zo bekend is. Destijds leerde iedereen het kennen via V8power. Echter, als je het nu wilt kennen, moet dat via TD of 1 van de andere forums (waar geregeld lui zitten, die we gewoon niet mogen). Veel nieuw talent, zal er daardoor niet tussen zitten.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 05-06-2011 21:00

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je niet meer in de groep zit Stefan. Je laat je amper horen en zo krijg je in feite een stuk minder mee van wat er speelt binnen en buiten het forum.
Back Down South

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 05-06-2011 21:12

Ik denk vooral dat er weer discussies gaan oplaaien als je nieuw talent binnen zou halen. Ik denk dat je gelijk hebt Stefan, wat betreft die 'stormloop'.
Als er één mag, dan willen er meer natuurlijk.

Daarnaast heeft het freestyle tekenen een hele dikke deuk opgelopen door de jaren heen. Ik ben van mening dat we het zo moeten houden zoals het nu is, met af en toe wellicht een nieuw persoon.

Nu is het rustig wat betreft de rivaliteit tussen de verschillende fora en dat zou ik graag zo willen houden. Dan kan het freestyle tekenen in de toekomst misschien weer een goed imago krijgen :wink:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 05-06-2011 21:17

Ronald Tolner schreef:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je niet meer in de groep zit Stefan. Je laat je amper horen en zo krijg je in feite een stuk minder mee van wat er speelt binnen en buiten het forum.
Niet aanvallend bedoeld, maar leg mij eens uit wat je hier precies mee bedoeld?
- Het feit dat ik weinig teken?
- Het feit dat ik amper in topics reageer, omdat ik graag meer probeer te zeggen, dan enkel 'Nice' of 'Vet'?

Want aan café postings of overige topics etc. kan het niet liggen, want daar ben ik nog aardig betrokken. Bovendien is er het 1 en ander aan het tekenen, enkel zit ik ook met de tijd
Zeg het, misschien kan ik er wat aan veranderen?
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Patrick van Peenen
"Von Bueno"
Berichten: 850
Lid geworden op: 04-02-2010 09:42

Bericht door Patrick van Peenen » 05-06-2011 22:36

Ik heb op de bovenste gestemd, vind het gewoon een leuk forum waar iedereen elkaar kent en al meer privé weet van elkaar dan mensen buiten het forum...
Het zal wel raar klinken maar op dit forum heeft iedereen gewoon een " hechte band " !

Ik weet dat ik zelf niet veel meer teken, dit zit hem meer in het tijdgebrek ik wil wel maar als ik iets teken wil ik het met passie en talent doen en niet zomaar wat kladderen, dit maakt het maar saai !
Dus dan kijk ik liever mee en geniet van andermans tekeningen en grappen enz...

Dus het is gewoon top hier :good:
Afbeelding

Sebastiaan van der Pijl
Berichten: 583
Lid geworden op: 12-07-2010 22:18

Bericht door Sebastiaan van der Pijl » 05-06-2011 22:56

Heb ook op de bovenste gestemd.
De Beheerder en Mod's doen hum werk goed.

Ik ga dus volledig met de mannen boven mij mee.

Je merkt idd dat dit een hechte club is, niet dat ik er veel bij betrokken ben, maar ga met een aantal mensen hier op het Forum toch goed om (al is dat enkel maar via msn).

Je merkt idd wel dat het aantal geplaatste tekeningen afneemt, maar als er wat word geplaatst kan je wel zien dat ze stuk voor stuk goed doorgedacht zijn en vol details zitten, en dat maakt naar mijn mening het Forum ook een beetje.

Zelf teken ik ook niet zoveel meer, dit zal ongetwijfeld door mijn leeftijd komen (velen weten dat ik al 31 ben) daar komt bij dat er veel tijd in m'n werk zit en ook veel tijd in m'n eigen huis.
Daarnast wil ik als ik een tekening post dat het ook wat bijzonders is, en daar gaat ook weer veel tijd in zitten.

Om alles kort samen te vatten:

Truckdrawings zit (naar mijn mening) goed inelkaar, en het loopt prima zoals het gaat.
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik?... Stop een rups in je reet!!

Mark Haveman
Berichten: 1358
Lid geworden op: 12-07-2010 21:59

Bericht door Mark Haveman » 05-06-2011 23:32

Waarom drukt iedereen op Goed, niks op aan te merken, en houden ze vervolgens hele verhalen? :lol:

Afijn, dan doe ik ook maar mee.. Iedereen heeft het over beheerders en moderators, ik zou uit m'n kop niet eens weten wie het allemaal zijn. Goed punt dus, ik vind bijvoorbeeld in de dutchpttm en dat forum voor truckdrawings(zou-de-naam-niet-eens-meer-weten), nog wel eens een gevalletje ik ben moderator/beheerder dus ik kan alles maken etc, beetje zoals dat in Duitsland gaat bij bedrijven, de chef is alles en blijf je met u aanspreken.. :wink: :lol:
"Kin nait, bestoat nait"

Plaats reactie