Jouw meningen & ideeën / Your opinions and ideas

Hier vind je algemene onderwerpen.
Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 23-01-2011 20:18

Kenny Bartelen schreef:en kevin en dieter :wink:

opzich zou zoiets niet zo gek zijn maar dat ze eerst een tekening in stuuren zodat je ken kijken wie al een beetje talent heb en wat totaal niks is bijv.
Is een idee, maar gaat waarschijnlijk niet werken.
Kans op een nieuwe 'Bruno van Klein aka. Christian Olsen' is aanwezig. Hij heeft nu wel een alle spullen, dus een goede basis heeft hij... terwijl we het niet willen.

Veel mensen hebben op D2 gezeten en hebben daar een negatieve indruk van gekregen (veel afsnauwen en weinig hulp). Ik denk niet dat ze een nieuwe poging hier willen wagen. Of je krijgt weer bryan die weer terug komt en je weer straks alle blanco's over en weer verspreid vind. Iets wat volgens mij nu redelijk onder controle is :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 23-01-2011 20:20

Oja leuk, eerst wil niemand iets weten van nieuwe leden en vervolgens als we wat ouder worden en inzien dat tekenen niet de 1e levensbehoefte is, moeten er weer nieuwe leden komen??

Het wordt er niet duidelijker op!
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Jeffrey Verbeek
Berichten: 3552
Lid geworden op: 16-07-2010 12:25

Bericht door Jeffrey Verbeek » 23-01-2011 20:21

der is ook een tobias lorenz op swedischpride en die tekent ook wel aardig alleen jammer dat het allemaal gejat spul is wat ie op die wage zit

Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 23-01-2011 21:08

Pascal de Groot schreef: ps ligt het nou aan mij of wordt het hier nu steeds rustiger?
proefwerk weken alom beste Pascal :P denk dat dat het is... tenminste in mijn geval wel
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 23-01-2011 21:21

Inderdaad Ruben, je slaat de spijker op z'n kop.

Vrijwel iedereen van ons tekent al flink wat jaren en zijn nu tussen de 15 en 20 jaar oud.

Dat is een leeftijd waarop je veel met school, werk, uitgaan en andere bezigheden te maken hebt. Het tekenen schiet er dan vaak bij in.
Totaal anders dan wanneer je 13/14 bent en de tijd van je leven hebt.

Ik denk dat dat de hoofdoorzaak is voor de rustige periodes nu.
Maar we kennen elkaar inmiddels zo lang, dat het niet alleen de tekeningen zijn die ons binden :wink:

We kunnen ook een gezellig forum hebben zonder 20 nieuwe tekeningen per dag, toch? :)
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 23-01-2011 21:30

Wat een prachtige woorden Rob!

:cry: :cry: :cry:

Snik Snik

En dan nu mijn mening :D

Ich lick immers rob und ruben arsch :D Dus heb ik dezelfde mening. Vind het rete gezellig op een paar belgen na. Ook mensen kwa persoon vaak mee lachen en ouwehoeren. Zonder dit forum was dat nooit tot stand gekomen waarvoor dank :D
Back Down South

Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 23-01-2011 21:32

hahaha ik vind het ook wijs gezegd Rob :P helemaal waar, en die tekeningen die komen wel weer!

dus tot dan


p.s. don't mind de homofiele neger rechts onderin!
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 23-01-2011 21:36

Geeft niks , we weten onderhand dat jij van de verkeerde kant bent om het maar even netjes te zeggen :wink:
Back Down South

Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 23-01-2011 22:12

hij was homo?? NEE NSB'ER!
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Rimco Nuyens
Berichten: 833
Lid geworden op: 17-07-2010 01:04

Bericht door Rimco Nuyens » 23-01-2011 23:28

Inderdaad, rob,, Tekenen is niet de levensbehoefte,, het is gewoon wat plezier hebben als je u verveelt ofso..

Ben ook met mijn laatste jaar nu bezig enzo, daarom dat echt soms geen zin heb om tekening te maken..


& Ronald,, als dat van die belg op mij is bedoeld, sorry datk meestal gewoon men mening zeg ;) We hebben dit recht toch ook?
~ Epa Trans ~ Faber Cargo ~ SteveTrans ~ LB International ~

Afbeelding

Plaats reactie