Jouw meningen & ideeën / Your opinions and ideas

Hier vind je algemene onderwerpen.
Plaats reactie
Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Jouw meningen & ideeën / Your opinions and ideas

Bericht door Rob Bruggeman » 04-09-2009 18:02

Om het een zo goed mogelijk forum te laten worden, willen we graag weten wat je beter vindt kunnen & je ideeën zijn ook erg welkom!
Het zou gaaf zijn als we hier iets hebben dat geen enkel ander forum heeft, dus als jullie hierover mee willen denken, zou dat fantastisch zijn.

Dus heb je een mening of een idee? Post het hier!

To become a great and smooth forum , we will like to know you're opinion about what could be better of additional things here. We would also like something original what no other forum has. I've you want to think with us what that could be that would be nice.

So you have a opinion or idea ? Post it here !
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Nick Rorijs
"Dirrukk"
Berichten: 893
Lid geworden op: 12-07-2010 21:48

Bericht door Nick Rorijs » 13-07-2010 11:35

Zouden we niet kunnen doen 1 Topic per lid en met aanvraag en toestemming van een mod of admin een 2de der bij

Dus dat je met je begin topic begint en als je het bedrijf niet leuk vind dat je de naam veranderd en gewoon in dat topic veder gaat.

Het is maar een ideetje maar het is wel lekker overzichtelijk en op geruimt lijkt mij en je forum blijft sneller gaan omdat er minder onnodige topics aanworden gemaakt.

Dat was mij ideetje ik hoor het wel
Dusss

Gast

Bericht door Gast » 13-07-2010 11:41

Misschien ook wel leuk dat we hier ook een truckstar festival hebben?

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 13-07-2010 11:58

heel veel werk, dus moet je iemand die veel tijd en zin heeft
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 13-07-2010 12:47

Ik zou wel willen mee helpen evt. maar dan wil ik wel met een groep doen, en dat er duidelijke afspraken zijn :wink:
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 13-07-2010 15:30

Het is zeker leuk maar laten we daar even mee wachten.

Misschien een leuke zomershow ofzo. Daar kunnen we destijds altijd een keer over praten.
Back Down South

Kenny Bartelen
"Boertjuhhh"
Berichten: 1265
Lid geworden op: 13-07-2010 14:02

Bericht door Kenny Bartelen » 13-07-2010 15:43

meschien kan dat van kevin waar ik ook mee heb geholpen hier gepost worden dat is ook zoiets als truckstarfestival?
Vroeger, toen de buurman nog jan hete ipv Achmed

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 13-07-2010 16:10

Dat was iets voor mensen uit D2 , en wat D1'ers erbij.

Het niveau , moet , hier wel hoger liggen denk ik. Dus een nieuwe show lijkt me leuk. Tijdje terug hadden we volgens mij nog 2 feestjes gehad.
Back Down South

Gast

Bericht door Gast » 13-07-2010 16:11

Lijkt me ook een Leuk idee 8)

Gast

Bericht door Gast » 13-07-2010 16:34

Nick Rorijs schreef:Zouden we niet kunnen doen 1 Topic per lid en met aanvraag en toestemming van een mod of admin een 2de der bij

Dus dat je met je begin topic begint en als je het bedrijf niet leuk vind dat je de naam veranderd en gewoon in dat topic veder gaat.

Het is maar een ideetje maar het is wel lekker overzichtelijk en op geruimt lijkt mij en je forum blijft sneller gaan omdat er minder onnodige topics aanworden gemaakt.

Dat was mij ideetje ik hoor het wel
:D

Plaats reactie