Regels / Rules

Hier vind je algemene onderwerpen.
Plaats reactie
Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Regels / Rules

Bericht door Rob Bruggeman » 06-08-2010 00:30

Om het allemaal leuk voor iedereen te laten verlopen zijn er een paar regels waar iedereen zich aan dient te houden.
To keep the good atmosphere, we need some rules for all people here.

-Niet stelen van anderen;
Do not steal from others;
-Ruzies kunnen altijd ontstaan. Zorg er wél voor dat niet het hele forum hoeft mee te genieten, dus ga verder via pb of msn!;
There always could cause a conflict. If you wanna fight > pb or msn, not public!;

-Scheld niet met kwetsende ziektes, jullie weten zelf welke wel kunnen en welke niet!;
Do not call names with offensive illnesses!;

-Dan het hekele punt, de credits. Wij zijn hier heel makkelijk mee, dit is niet verplicht, omdat iedereen elkaar hier kent en weet wat van wie is. Alleen als iemand wel wil dat je credits aan hem geeft, dan gelieve het er wel bij te plaatsen;
Posting credits is not obliged, BUT, if someone wants that you give credits to him, you have to;

-Een nieuw topic openen is alleen toegestaan als er in de eerste post iets van je bedrijf laat zien (denk aan een afbeeldingen van je truck, maar een logo mag bijvoorbeeld ook!).
Opening a new topic is only allowed when you post something from your company (image of your truck or logo or something).

-Nieuwe leden die zich hebben aangemeld en zijn toegelaten, zijn verplicht binnen een week iets gepost te hebben. Sta je na 1 week nog op 0 posts, dan word je verwijderd.
For the new members: You must post something during the first week. If you don't, your account will be removed.

Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 08-08-2011 19:33

Om de veiligheid van de accounts te waarborgen, hanteren we in het vervolg een vernieuwde aanpak.

Dit houdt in dat bij een afwezigheid van minimaal 2 maanden je account verwijderd zal worden.
Heb je echter een bijzonderheid waardoor je 2 maanden om één of andere reden afwezig bent, meld het dan even.

Voor de duidelijkheid: afwezigheid houdt in het niet kijken op het forum. Ik kan precies zien op welke datum je voor het laatst ingelogd bent, dus zodoende kan ik die 2 maanden vaststellen.

To guarantee the safety of the accounts, we will use another method in the future.

When you're absent for 2 months or longer, your account will be removed.
For sure you can have a good reason to be absent for 2 months. If you have such a reason, notice the forum please.

For the understandability: absence includes not looking on the forum. I can see your last date of log in, so I can determine those 2 months.
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Plaats reactie