N. Versteegt Transport Wijk bij Duurstede - Holland

Post hier al je creaties in freestyle formaat!
Plaats reactie
Gast

N. Versteegt Transport Wijk bij Duurstede - Holland

Bericht door Gast » 20-08-2010 09:58

Hoi zal mij hier nog eens voorstellen:

Nick Versteegt, 23 jaar en sommige hier kennen mij misschien nog van v8power en begin van dutch volgens mij.
Daarna ben ik er een 1,5 tot 2 jaar tussenuit geweest en kwam van de week oude tekening van mij tegen op mn pc en had eigenlijk gelijk weer zin om te beginnen.

Heb daarom ook al nieuwe type fm gemaakt, zag hier alleen dat ik ver achter loop met acc en schaduw lijnen etc.

Maar dat komt wel goed, moet t alleen weer even in de vingers krijgen en met eventueel wat hulp misschien.

Hierbij dan mijn eerste auto, nieuwe type FM.
Hij is nog niet af en zal nog de nodige aanpassingen moeten doen zag ik al om een beetje terg op nieveau te komen.

Afbeelding

Tips en suggesties zijn altijd welkom

Groeten Nick

Gast

Bericht door Gast » 20-08-2010 09:59

Die kleuren zijn al goed! Nu nog nieuwere acc, en misschien zwarte lijntjes?

Gast

Bericht door Gast » 20-08-2010 10:04

Twijfel eerlijk gezegd nog een beetje over de striping zo, misschien toch maar weer over op mn oude striping, maar dat komt dan op een eventuele volgende auto wel,
kosten om alles in 3 kleuren te spuiten is al genoeg.

Ja zal eens aan de acc gaan werken en hoe bedoel je met zwarte lijnen eigenlijk want t moment dat ik eruit stapte zo ongeveer was dit t helemaal en moesten de zwarte lijnen juist weg :?

Pascal de Groot
Berichten: 1370
Lid geworden op: 16-07-2010 21:32

Bericht door Pascal de Groot » 20-08-2010 10:06

lijkt mij raar.. mja :lol:
suc6 man! :wink:
| ( • )( • ) | -- / ( • )( • ) \ -- ( (•)(•) ) -- | (•) | -- |•||•|

Gast

Bericht door Gast » 20-08-2010 10:06

Nou iedereen tekent nu weer met zwarte lijnen, op een enkeling na :wink:

Mathijs Jansen
"Mr. Interior"
Berichten: 1492
Lid geworden op: 02-09-2009 20:40

Bericht door Mathijs Jansen » 20-08-2010 11:14

hé Nick,

Ik zou als ik jou was in blanco gaan rondkijken en aan de hand daarvan je volvo updaten :wink:

Kwa kleuren en stijl kun je nog helemaal meegaan met ons,
alleen heeft alles een update nodig maar dat is logisch na 1,5 á 2 jaar!

Succes ermee!
''Duiveltje''
Pascal de Groot schreef:De grille is bedoelt voor aanvoer voor lucht voor intercooler en radiateur, toch?
Ronald Tolner schreef:Dat is een donderse goeie opmerking!!!

Jeffrey Lieverse
"Fido Dido"
Berichten: 2455
Lid geworden op: 14-02-2010 20:12

Bericht door Jeffrey Lieverse » 20-08-2010 13:10

veel suc6 hier hoop dat je snel bij kan trekker aan het niveau hier maar dat komt wel goed denk 8)
Get money, fuck bitches en kijk uit met oversteken :hip:

Etienne van Giessen
Berichten: 241
Lid geworden op: 13-07-2010 22:19

Bericht door Etienne van Giessen » 20-08-2010 13:45

ey maat

gaaf dat je weer gaat beginnen je tekeningen waren altijd super
maar jah wat hier boven staat acc zijn wat verouderd maar komt
zeker goed als je hulp nodig heb weet je me te vinden 8)

Suc6
Member of the Gijs Weijers group
Egmond Holland

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 20-08-2010 14:26

Welkom en succes hier :wink:

Trouwens, misschien had je het al gehoord, maar op v8power vragen naar blanco spul, moet je echt niet meer doen. Dat forum heeft zo goed als stilgestaan de laatste tijd en (veel) goed spul komt daar niet vandaan.

Net als het posten daar, doe het zo veilig mogelijk, dus JPEG + GIF, want door een paar ruzies is het nu dus alles in PNG vrij te gebruiken op v8power.

Het zou zonde zijn als je na zo'n lange tijd niet kunt genieten van je comeback omdat je het hier om zo'n reden verpest :wink:

Wat betreft je FM:
- Model en accessoires zijn verouderd, maar met een rust van 1,5-2 jaar vind ik dat niet zo gek.
- Striping is zeer geslaagd, zeker mee doorgaan (ook al ken ik je oude striping niet).

Grtn. Stefan
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Gast

Bericht door Gast » 20-08-2010 14:29

mn oude striping was ceusters striping alleen dan met 2 blauwe kleuren en witte streep

begin toch hard te twijfelen en denk dat de fm opnieuw gaat maken met die van t forum hier uit blanco en dan die striping erop.

bedankt voor de toffe reactie's en warme binnenkomst

Plaats reactie