Stylingen topic

Post hier al je creaties in freestyle formaat!
Ruben de Vries
Chiquita-express
Berichten: 1173
Lid geworden op: 12-07-2010 23:37

Bericht door Ruben de Vries » 20-01-2012 12:41

Het ziet er allebij super netjes uit, zit flink wat werk in Steef!

@ Dieter super net model, maar er zit zoveel diepte in dat maar weinig mensen daar mee overweg kunnen vrees ik...
Hier kan je niet meer dan 500 tekens zetten

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 20-01-2012 13:25

@Ruben: Het lijkt meer werk dan het in feit was :wink:
Als basis hoef je maar 2 pallets met aanzichten te maken per kleur (1x WF en 1x DF).
Heb je dus een totaal van 8 pallets.
Kopieer deze 8 en maak die door de helft en je hebt de kleine pallets.
....blablabla...
Als je uiteindelijk de logo's erop hebt zitten is het vooral goed kijken en opletten. Veel van de folieverpakkingen zijn gekopieerd (waar mogelijk) van de voorganger. Hierdoor is waarschijnlijk minder dan de helft uniek qua folie... en ook dat stelt weinig voor: 10 random klikjes met zwart en 10 random wit per pallet ongeveer en je hebt het folie effect :lol:

Al met al, heeft het meeste werk in de eerste beginselen gezeten. De juiste kleuren vinden van de stenen en de pallets stapelen, zodat het klopt met realiteit :wink:

@Dieter: Ziet er super uit, maar ik vrees dat ik toch moet meegaan met de rest wat betreft de diepte :wink:
Neemt uiteraard niet het respect weg van je poging dit tot zo ver te brengen :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 20-01-2012 13:33

gaaf stefann!


@dieter: is misschien moeilijk om mee te werken, maar dat voornamelijk omdat die nieuwe mercedessen zo ontiegelijk lelijk zijn! :lol:

diepte is opzichh wel mee te werken, je moet het alleen ff anders doen! haha
maybe een simpele versie verzinnen idd! :)
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 23-01-2012 14:21

Zaterdagmiddag/begin avond: Knauf en Rockwool isolatie balen.
Zondagavond: VG-Orth Gipsblokken.
Afgelopen week een keertje: Schoentjes, Defqon.1 Rasta Vest & Q-dance Sweater voor het poppetje dat op de wagen van Danny aan de cross gaat.
Voor de mensen met valse hoop: Ik loop zelf niet in dergelijke kleding in real life rond :lol: alhoewel ik wel vergelijkbare schoenen en vesten heb xD
Afbeelding
Voor de ladingen geldt nog dat dit proefversies zijn. De definitieve versies komen vanzelf in 1 van de 2 ladingenpakketten te staan.
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Glenn Sieswerda
Berichten: 4472
Lid geworden op: 13-07-2010 18:34

Bericht door Glenn Sieswerda » 23-01-2012 17:12

ja nice pino! :D
Proud Member Of The JB Group!
Barman schreef:
Drunk To Get Drink To Get Drunk!

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 23-01-2012 18:02

Gaaf Steef!
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 23-01-2012 18:31

Blauwe sportschoenen? ;p En dan ook nog met de Nikelogo's (gok ik) verkeerd om jongeh!

Wel gaaf verder hoor, je bent veel beter geworden sinds je Photoshop hebt uitgevonden :wink:
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Jeffrey Verbeek
Berichten: 3552
Lid geworden op: 16-07-2010 12:25

Bericht door Jeffrey Verbeek » 23-01-2012 18:40

Ziet er dik uit man 8)

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 23-01-2012 19:08

Rob Bruggeman schreef:Blauwe sportschoenen? ;p En dan ook nog met de Nikelogo's (gok ik) verkeerd om jongeh!

Wel gaaf verder hoor, je bent veel beter geworden sinds je Photoshop hebt uitgevonden :wink:
Nike... hmm.. blijkbaar moet ik de schoenen toch iets aanpassen, gezien het feit dat het Le Coq Sportif moest voorstellen :lol:

En bedankt voor het photoshop compliment. Begin er steeds meer plezier in te krijgen nu ik mezelf het 1 en ander weet aan te leren, door proberen. 8)

@De rest: Bedankt he!
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Mathijs Jansen
"Mr. Interior"
Berichten: 1492
Lid geworden op: 02-09-2009 20:40

Bericht door Mathijs Jansen » 24-01-2012 15:03

goed bezig S-te-fan!

little sneak;
Afbeelding

Hoop dat die beetje klopt, naar mijn mening is het wel goed zo!!
''Duiveltje''
Pascal de Groot schreef:De grille is bedoelt voor aanvoer voor lucht voor intercooler en radiateur, toch?
Ronald Tolner schreef:Dat is een donderse goeie opmerking!!!

Plaats reactie