Café de Kamelenteen

Post hier al je creaties in freestyle formaat!
Jordy Vandergeeten
Berichten: 741
Lid geworden op: 17-07-2010 21:19

Bericht door Jordy Vandergeeten » 16-03-2012 00:26

kan ik wel een vragen :) ken de chauffeurs van de volvo met kieptrailer redelijk goed :)

Dennis Kooiman
Berichten: 151
Lid geworden op: 18-07-2010 19:00

Bericht door Dennis Kooiman » 16-03-2012 06:40

Als je dat zou willen doen, heel graag!! Toevallig stond net 'n FH van EKB naast me die ze er ook op had. Chauffeur had alleen geen idee, zaten erop toen ie op die wagen kwam.

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 16-03-2012 18:42

Lekker dan, word je zip voor de 2de keer gestolen, onder toezicht van beveiliging, en van een maat ook al deze week!

De volgende keer maar effe een nachtje niet afsluiten, en die tering lijers snachts opwachten 8) Als ik die neger teminste zie in 't donker :lol:
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 16-03-2012 19:11

@Tim: Ondanks dat het vaak negers en noord afrikanen zijn die criminele activiteiten uitvoeren, vind ik dat je hier toch te racistisch en hard van stapel loopt.

Negers... die breken namelijk niet in (wat ik uitmaak uit jouw post), maar bedreigen, straatroven en spelen de loverboy in Nederland.
Jouw omschrijving voldoet meer bij 'Oostblokkers'.

Echter, stel het gaat hier wel om een Neger, 1 tip:
Zorgt dat er iets grappigs buiten hangt (nu niet antwoorden dat de negers aan een lantaarnpaal uitverkocht zijn) maar gewoon een foto ofzo. Als de neger hier om begint te lachen, zie je de reflectie van de tanden en kun je ze snel genoeg vinden in de duisternis :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 16-03-2012 19:20

Een neger is een kleurling, alles wat donker van huidskleur is deugt niet klaar, turken en marokanen breken in, afrikanen breken ook in!

Ik zeg veiligheidbovenalles en gewoon de kogel geven, en dan doen ze die blanken pedo's enzo ook maar erbij :)
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 17-03-2012 11:49

Oostblokkers kunnen er anders ook wat van hoor..
Van de week hier ook 2 door de straten gehad, beetje verdacht door tuinen lopen en auto's bekijken of er dingen van waarde in lagen, om 3u 's nachts!

Scheelt dat er nog mensen zijn die een goed gehoor hebben ;p
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Tim van Anrooy
"Kansloze"
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12-07-2010 21:17

Bericht door Tim van Anrooy » 17-03-2012 18:10

Gewoon alles kapot knuppelen wat niet deugt, is nederland ook zo weer schoon toch?
De Hamster fluisteraar schreef:Tim, je bent het jaar weer in stijl begonnen

Jordy Vandergeeten
Berichten: 741
Lid geworden op: 17-07-2010 21:19

Bericht door Jordy Vandergeeten » 17-03-2012 18:57

Dennis Kooiman schreef:Wederom jullie hulp gevraagd.

Ik wil raamkappen op mijn FH. Die wil ik in kleur zetten, maar de kappen die ik tot nu toe gevonden heb, klemmen tussen de rubbers.
Hierdoor blijven die dus altijd in 't zicht. En aangezien alles spierwit is, vind ik dat geen porum.

De kappen die bij Volvo zelf te koop zijn, liggen langs 't raam op de deur. Alleen die vind ik veel te groot, en eigenlijk gewoon lelijk. De 660 combi van Möhlins heeft deze erop.......

Nu zag ik dat de FH voorloper van Ronnie Ceusters kappen heeft die wel van normaal formaat zijn en die liggen òp de rubbers.

Iemand 'n idee waar die vandaan komen?? Want tot nu toe kan ik ze nergens vinden.
hoi dennis, heb net nagevraagd en die windgeleiders komen van bij kentie :)

Dennis Kooiman
Berichten: 151
Lid geworden op: 18-07-2010 19:00

Bericht door Dennis Kooiman » 19-03-2012 13:52

OK, wie had dat verwacht?!
Bedankt iig Jordy. Paar collega's hebben 1 en ander besteld bij Kentie, kunnen ze ze meteen meenemen.

Danny vd Walle
"The Situation"
Berichten: 4150
Lid geworden op: 12-07-2010 20:34

Bericht door Danny vd Walle » 21-03-2012 19:13

hopppaaa vandaag geslaagd voor mn Theorie B! 8)
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Afbeelding
E36 Power

Plaats reactie