Tekening van de maand - Mei 2011

Stem hier op je favoriete tekening van de maand!
Plaats reactie
Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Tekening van de maand - Mei 2011

Bericht door Rob Bruggeman » 01-05-2011 18:49

Je kunt je tekening nog tot en met dinsdag 31 mei insturen, via PB naar Rob Bruggeman.

English
You can send your drawing by PB to Rob Bruggeman, untill tuesday the 31st of May.
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 01-06-2011 16:55

Er zijn wel 2 mensen geweest die de moeite hebben genomen een pb'tje te sturen! Hulde aan Kenny en Jeffrey :wink:

Etienne: je moet je via pb opgeven, volgensmij was dat na 4 maand wel duidelijk toch? :wink:

01: Jeffrey Verbeek
Afbeelding
02: Kenny Bartelen
Afbeelding
03: Rob Bruggeman
Afbeelding
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Jeffrey Verbeek
Berichten: 3552
Lid geworden op: 16-07-2010 12:25

Bericht door Jeffrey Verbeek » 01-06-2011 16:59

op jou gestemd rob gewoon een super mooie combi 8)

Stefan Lugtenberg
"Ristimaaaaa"
Berichten: 1426
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Stefan Lugtenberg » 01-06-2011 18:15

@Rob: Ik geef gelijk toe dat ik niets heb ingestuurd. Simpelweg omdat ik nog geen tekeningen heb die hiervoor geschikt zijn.

Dat er echter weinig deelname is, zal dat niet te maken hebben met de periode van het jaar? De Centrale Examens zitten erop, de laatste studie-afrondingen worden gedaan etc. etc.
Er is de afgelopen maand gewoon minder getekend (volgens mij is die conclusie ook gemaakt in café), wat dus automatisch zal resulteren in een lager aantal deelnemers :wink:
Tom Fidom schreef:Als ik een agent klootzak noem, beledig ik een ambtenaar in functie.
Maar wat nou als ik een klootzak agent noem en ik vervolgens een agent begroet met 'Goedemorgen agent' is hij dan beledigd?

Kenny Bartelen
"Boertjuhhh"
Berichten: 1265
Lid geworden op: 13-07-2010 14:02

Bericht door Kenny Bartelen » 01-06-2011 18:43

op rob gestemt super details 8)
Vroeger, toen de buurman nog jan hete ipv Achmed

Glenn Sieswerda
Berichten: 4472
Lid geworden op: 13-07-2010 18:34

Bericht door Glenn Sieswerda » 01-06-2011 19:19

Super details jah! 8) stem naar rob! :)
Deze maanden weinig tijd voor te tekenen :oops:
Proud Member Of The JB Group!
Barman schreef:
Drunk To Get Drink To Get Drunk!

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 01-06-2011 19:42

Stefan Lugtenberg schreef:@Rob: Ik geef gelijk toe dat ik niets heb ingestuurd. Simpelweg omdat ik nog geen tekeningen heb die hiervoor geschikt zijn.

Dat er echter weinig deelname is, zal dat niet te maken hebben met de periode van het jaar? De Centrale Examens zitten erop, de laatste studie-afrondingen worden gedaan etc. etc.
Er is de afgelopen maand gewoon minder getekend (volgens mij is die conclusie ook gemaakt in café), wat dus automatisch zal resulteren in een lager aantal deelnemers :wink:
Tuurlijk, maar het is sowieso de laatste maanden (denk al wel een half jaar) behoorlijk rustig en ik denk dat dat met leeftijd te maken heeft.
Daar is ook niks mis mee, integendeel :wink:

Maar er worden per maand echt wel een stuk of 10/15 'plaatjes' gemaakt, dus dan is het alleen een kwestie van insturen. Maar het is ook zeker geen verplichting, het zou het alleen een stukje leuker maken.

Thx anyway voor jullie stemmen :)
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Ronald Tolner
"Scandinavian Flyer"
Berichten: 4274
Lid geworden op: 03-09-2009 20:12

Bericht door Ronald Tolner » 02-06-2011 19:41

Ook Rob, geweldig hoe je tevens in spelformaat deze combi naar een nog hoger niveau hebt kunnen tillen.

Ondanks dat ik , statistisch gezien, ouder wordt. Blijf de wil wel om te tekenen en te ontwerpen. Denk dat het bij mij meer te maken heeft met werk, school e.d. ( moet er achter e.d. nog een . voor het einde van de zin trouwens ? ik vind dat altijd zo raar ). In de vakanties komen er ongetwijfeld meer projecten.
Back Down South

Simon Huys
"Truckdriver"
Berichten: 2262
Lid geworden op: 12-07-2010 21:52

Bericht door Simon Huys » 02-06-2011 20:19

Op Rob gestemt idd prachtig wat je daar in doet in klein formaat 8) dat wil net zeggen dat de tekening van Kenny en Jeffrey minder mooi zijn, ik heb de laatste tijd zelf niet veel zin meer om te tekenen, volgens mij licht het aan de leeftijd, dat ik minder zin heb in tekenen, maar binnenkort ga ik de draad weer opnemen en mijn project afwerken
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
"truckdriver"

Rob Bruggeman
"Hamsterboer"
Berichten: 4328
Lid geworden op: 02-09-2009 19:06

Bericht door Rob Bruggeman » 24-06-2011 17:22

Stem nog niet uitgebracht? Wees snel, binnenkort sluit de poll.
Tom Fiidom schreef:
Rick Hemstra schreef:Als je de koeler niet mooi vind, lekker belangrijk, als ik t maar mooi vind, als er iets niet klopt, dan kijk ik ernaar maar als er WERKELIJK iets niet klopt, verander ik t.
nu al vast sorry voor deze reactie

maar wat ben jij een ................................... bah

grtz..

Plaats reactie